środa, 23 czerwca 2010

Zbliża się

Pamiętacie o konkursie...?




To już niedługo :D

10 komentarzy:

  1. Pamiętam :) ale ciężko będzie utrafić w to magiczne 20000

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nadal nie wiem jak ja lapac :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Eli właśnie..ja też nie widze licznika odwiedzin ..albom ślepiec kompletny :-) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ;D udało mi się. ustrzeliłam 19999 i 20000 a po wysłaniu zobaczyłam 20001 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się udałoooo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam 99, 00 i 01 ;) normalnie cieszę się jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To dziwne bo ja mam print screeny z wczoraj ok. godz. 22 i miałam jeszcze 19986 :( od czasu do czasu też licznik całkiem mi znikał. A tu widzę, że o 13 już ktoś miał ....ech

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już rozumiem, jest 7:09 jak pisze ten komentarz 25 czerwca :) więc data i godzina nie ta pod podpisem, gratuluję wszystkim, którym się udało:)

    OdpowiedzUsuń