niedziela, 5 września 2010

Rodzina się powiększyła




Guzik i Felix pozdrawiają :)

14 komentarzy:

  1. Hihi... Elianko. To macie się wesoło, co?
    Pozdrowienia od całej rodzinki :)))) dla całej Waszej Rodzinki :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kociaki! Ciekawe kiedy rudy wzrostem dogoni szarego :)
    mimbi

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha ha jak pozują! super kocia banda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak udało Ci się je tak ustawić ?? ;) Pozdrawiam ciepło - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. One to chyba SZTUCZNE........

    OdpowiedzUsuń
  7. Osz jaki boskie kocurki:D Zdjęcie rewelacyjne:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste zdjęcie ahhahaa

    Też pozdrów chłopaków :P

    OdpowiedzUsuń
  9. izuniaipawelek.blogislubne.pl20 września 2010 11:05

    ojj jakie śliczne;) ja mam dwa koteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w rudzielcu.... <3 moje marzenie!
    Wyściskaj kociska oba ode mnie :*:*

    OdpowiedzUsuń