środa, 22 lutego 2012

Zabawa dla przedszkolaków

Rany, już miesiąc nie było nowego wpisu. A mi się zdawało, że o knitkach tak niedawno rozprawiałam o_O.
Ale zimą zawsze mam gorsza motywacje do blogowania, bo nigdy nie ma dobrego światła do zdjęć i zawsze to odkładam w nieskończoność. Aktualnie mam kilka nowych prac, które doczekały się zdjęć :D


Dziś - zabawa dla dzieci, paper beads, czyli koraliki z papieru. Podobno dzieci bawią się w przedszkolu w skręcanie papierowych paciorków. No cóż, w moim przedszkolu nie było takich atrakcji, sama  się uczyłam z youtube :D
na razie mam dwie wersje kolorystyczne, ale może ukręcę więcej,  bo wyjątkowo ładne są. Miałam jeszcze niebieskie, ale oddałam  bez zdjęć.  Ładne?





Trochę techniki:

+Korzystałam z tego tutorialu na youtube:

+TUTAJ i TUTAJ są wzory, które pozwalają stworzyć różne kształty koralików. 

+Moje koraliki tak błyszczą, ponieważ polakierowałam je werniksem szklącym do decoupage, daje taką fajną "stukającą" powłoczkę. Myślę, że sprawdzi się każdy inny lakier, nawet do paznokci. Korzystałam z werniksu Maimeri.





8 komentarzy:

  1. Zabawa może i dla przedszkolaków, ale jakie efekty po tym są! :) Strasznie lubię takie naszyjniki, a jeszcze bardziej lubię recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Ewelina, ja chyba rozpoznaję czarno- białe korale z moich bransoletek????? :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli Anonimowy to Ty Izabelo - to owszem :D dobrze poznajesz

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja posiadam takowe, ale wykonane w latach 60-tych XX wieku!!!!!! Wtedy zwijano je z kolorowych gazet, np . "Filipinki"......

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!!!
    ja jeszcze takich nie rolowałam :)
    ale może kiedyś spróbuję bo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne!!!!!! Na pewno spróbuję:) Ty to masz zawsze fajne pomysły:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam
    http://zabawniej.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam po raz pierwszy :)
    Fajne te Twoje korale !!!!!
    Może spróbuję też sobie takie zrobić. Jestem tylko ciekawa, z jakiego papieru je robiłaś?
    Będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie
    http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń