poniedziałek, 16 lutego 2009

Muzyka w moim życiu

Zaproszenie do zabawy dostałam od Beaux, ale ciężko było mi się zebrać żeby wziąć w niej udział... Dlaczego? Bo jestem człowiekiem ciszy, bo muzyki jest w moim życiu bardzo mało, bo uważam, że żyjemy wśród nadmiaru dźwięków........Ale przemogłam się i wybrałam kilka melodii, które istnieją w moim życiu i do mnie wracają.Nie będę pisać skojarzeń i wspomnień, bo jeżeli są to są zbyt osobiste.

Zasady:
1. Zastanów się w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę.
2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp.).
3. Napisz jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.
4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu na ich blogu...
5. Miłego słuchania i wspominania...
6. Zabawę wymyśliła Ignezja.

Moloko- Pure Pleasure Seeker i Familiar Feeling (wspomnienie bardzo odległe, na tyle zamazane, że już się idealizuje... czy słusznie?)

Grabasz i Strachy na lachy- "Dzieńdobry Kocham Cię" troche ckliwe wspomnienie

Perfect " Kołysanka dla nieznajomej"
- ze mną od zawsze

Czesław :D tu jestem zarażona od Beaux "Maszynka do świerkania"

I oczywiście - Nirvana "Rape Me" ... chyba nigdy nie dorosłam....

a to- smutek w pigułce czyli Osiecka w wykonaniu Raz Dwa Trzy - "Oczy tej małej"
. Raz Dwa Trzy to chyba jedyna formacja, o której mogę powiedzieć "uwielbiam" bezapelacyjnie. Na zły humor, na deszcz, na złe dni. I jeszcze to samo - Magda Umer
Troche sie nazbierało :)


Teraz trochę mędolenia. Nie słucham muzyki. Nie mam jej koło mnie. kiedy jestem sama. Telewizja i radio są wyłączone jestem ja, książki i myśli. Inny świat. Rzeczywostośc jest zbyt szybka, zbyt głośna, żeby jeszcze dodawać dźwięki, fale, skale, amplitudy. Tak jestem wariatkaą Ale bardzo bałam się , że do zabawy muzycznej ktoś wylosuje własnie mnie. Jestem chyba jedyną osoba na świecie która NIE SŁUCHA muzyki .

Nigdy.

Nie czuje się przez to pusta, ograniczona czy niekompletna. Czuję się w tym tak samo jak bez Boga i religii- sobą


żeby nie było tak smutno :D Bonjour lumiere du jours :D Energia w formie czystej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz